dinsdag 16 september 2014

De mega-super-fantastisch-lekkere clubsandwich a la Kim



Gisteren maakte ik zooooooo’n mega-super-fantastisch-lekkere clubsandwich!!!
Normaal eet ik een clubsandwich alleen als ik op vakantie ben en ergens lekker in het zonnetje lig te relaxen bij een of andere strandtent. Nouja, dat heb ik eigenlijk nog maar een keer gedaan bedenk ik net… anyway! Deze clubsandwich is altijd een goed idee! Waar, wanneer, met wie dan ook!
Hij bevat echter wel wat meer calorieën en vetten, dus hou daar wel even rekening mee ;)


De mega-super-fantastisch-lekkere clubsandwich a la Kim


Ingrediënten voor 1 clubsandwich:

  • 3 sneetjes volkorenbrood (of Shape brood van de Hoogvliet, daar zitten minder koolhydraten in en meer eiwitten!)
  • Smeerkaas sambal (van Eru of Slankie)
  • 2 plakjes kipfilet naturel
  • 4 a 6 plakjes jong belegen kaas (of welke kaas jij lekker vindt)
  • 1 tomaat
  • Handje verse bladspinazie


Allereerst rooster ik de sneetjes brood eventjes in mijn paninigrill.
Wanneer ze een beetje geroosterd zijn, haal ik ze er uit.
Ik beleg dan 2 sneetjes met de smeerkaas, plakjes kip en kaas. Ik snijd de tomaat in plakjes en leg deze er bovenop. Als laatste verdeel ik de spinazie over de 2 sneetjes.
Ik leg het derde sneetje erbovenop en doe het in zijn geheel weer terug in de paninigrill.
Wanneer het kaas gesmolten is, is het klaar om gegeten te worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten