donderdag 6 maart 2014

Spicy Salsa Sauce!

Hoi allemaal!
Eergisteren had ik een heel gezellig etentje met vrienden! Ik zorgde voor het voorgerecht: zelfgemaakte nacho chips met een spicy salsa sausje! En het viel in de smaak!

Ik had nog aardig wat salsasaus over, dus ben ik gister gaan picknicken in het park met Eliza en Lianne! Uiteraard met zelfgemaakte nacho's erbij! Was ook erg gezellig en wat een mooi weerrrrrr was/is het toch!! :D Om helemaal blij van te worden! :D
Toen het op was, moesten we dan ook per se naar mijn huis omdat ik er meer moest maken, haha! Dus nog eventjes op mijn balkon genoten van nog meer porties :)




Spicy Salsa Sauce


Ingrediënten:

  • 1 hete peper
  • 1 blikje tomatenblokjes of 3 grote tomaten
  • 1 handje koriander
  • 1 citroen (met limoen is het ook erg lekker)
  • 1 rode ui
  • 2 teentjes knoflook
  • 1 el cayenne peper
  • 1 el paprika poeder (mild)
  • Naar smaak wat Jalepeno pepers (ik weet niet hoe pittig je hem wilt!)
  • Zout en peper (naar smaak)

Snijd alles grof (behalve de citroen) en gooi het in de blender met de sap van de citroen! Laat het het liefst een nachtje in de koelkast staan, de volgende dag is hij namelijk nog lekkerder.
Bereiden met zelfgemaakte nacho's, als dip met stokbrood of groente sticks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten