zaterdag 8 maart 2014

Smoothie: Spinach Delicious

Hoiiii!
Vanmorgen heb ik weer een smoothie geprobeerd! Een groene smoothie!
Dit was eigenlijk de eerste échte keer dat ik een "groene" had gedronken. Smoothie met groente en fruit? Gadver, het leek mij altijd zo vies. Maarrrrr, ik moet zeggennnn... Wauw, het was echt wel lekker!
Ik heb gelezen dat er echt heeeeel veel variaties zijn in groene smoothies. Groene smoothies met boerenkool of andijvie bijvoorbeeld. Dat leek me voor de eerste keer net een beetje te grote stap. Deze smoothie (en die met avocado) is prima om een stap te zetten binnen de groene smoothie wereld! :)



Ingrediënten (voor 2 personen):

  • 1 banaan
  • 2 handen spinazie
  • 2 peren
  • 2 glazen water
  • Eventueel: theelepeltje macapoeder en een beetje hennepzaad

En dan blenden maar! :D

2 opmerkingen: